Már a Facebook-on is

HTML doboz

T plusz 81 hét: Babuci a Ködös Albionban - 1. rész

2014.06.20. 20:35 - Valkyr81

Nagy utazásra indultunk megint, amely mondjuk Zsákos Bilbóval ellentétben nem volt váratlan, ám annál inkább  jó előre lezsírozott vizit. De miért éppen Alaszka London?

(No, ki emlékszik még rá?)

- Anyai nagypapi (innentől Tata, mert Babuci így hívja) ott lakik két éve, nagy a rajság odakint (persze ennél rajabbul csak velünk együtt érezné magát), meg akartuk látogatni.

Anyucinak céges tennivalója akadt odakint a vizites hétvége után.

- Magáncsődig lehet shoppingolni.

- Hogy Apuci is motivált legyen: London bőséges lelőhelye a Blu-ray filmeknek és Ps3 játékoknak (ez a tény persze megborult menet közben, de erről majd a második részben).

A fenti körülmények másodikából jött a tény, hogy ki hárman, vissza meg csak a hímtagok (Babuci + me) fognak utazni, Anyuci meg pár nap késéssel csavar haza. Lefoglaltuk a repjegyet meg a szállást, becuccoltuk a dolgainkat a bőröndbe. Plusz egyet meg vittünk üresen magunkkal odafelé, mert visszafelé tuti teli lesz :). Go a reptérre, becsekkolás probléma nélkül, már állunk is sorba valami barakkszerű izzasztóban, ahol Babuci kamillázza a lila gépmadarat.

(Wáóóó, ez a játszóról sokkal kisebb szokott lenni!)

Elkezdték betömködni a jónépet a fapadosra, mi is elfoglaltuk a helyünket és jó előre bocsánatot kértünk mindenkitől. Néznek ránk meglepődve, mér’? Mi meg mondjuk: Mert nem tudjuk mi következik.

Nos kérlek szépen benneteket, Jézus urunk nyilvánvalóan többet szenvedett bűneinkért, de ez a menet nem volt semi. És ha már a Megváltóval jövök itten elő, akkor stílusosan stációkba sorolva mesélném el a circa két és fél órás “élményt”.

1)      0-5 perc: Babuci elhelyezkedik Anyuci ölében, rá kell csatolni egy pótövet ami kábé semmit sem ér. Ül mögöttünk egy kétéves kislány, Babuci elkezdi fűzni az agyát.

2)      6-25 perc: Még mindig nem szállt fel az a r*hadt gép, biztos megint egy üregi nyúl k*lázik a leszállópályán. Babucinak ez már sok, visít, fetreng, tekereg, úgy kifolyik a kezedből mint a T-1000es higanycsávó vazz! Apuci próbál alkotni valamit a telójára letöltött rajzfilmekkel (Thomas a gőzmozdony a favorit most), de az kábé annyi, mint halottnak a csók. Anyuci és Apuci idegei kezdik felmondani a szolgálatot.

3)      25-40 perc: Felszállás, Babuci tombolása abbamarad, érdeklődve néz ki az ablakon és sűrű “Wáóóó”-kat ereget, tovább fűzi a kiccsajt. A nyomásváltozás közben meg így fest a feje :D:

(Repülök vazeeee!!!)

4)      40-80 perc: Kezdődik megint a műsor, átváltunk a tömési fázisba. Ennek az a lényege, hogy telinyomjuk Babucit kajával és várjuk a hatást. Mint egy szemétőrlő, el is tűnik benne mindenféle  cucc és időlegesen nyugton marad. Közben Anyuci és Apuci is magához vett egy kis védőitalt, hogy a foszlányokra tépett idegeket valahogy egyben tartsa.

5)      80-120 perc: Babuci kirándulása a gép fedélzetén, utasokkal való puncsolás, budiajtón való kopogás és parfümlopási kísérlet (elemelt egy Boss pacsulit arról a tologatható mifrancról és már iszkolt is el vele). Persze a pilótafülkébe is be akart slisszolni. Apuci megkérdezte hogy lehet-e, erre azt mondták hogy mindenképp lehetséges, amennyiben vállalható utána egy pár hónapos elzárás. Az effajta kéjutazás persze Apucit illetné :D. Babuci várt leszállásig.

photo3 (1).jpg

(Röpzi szétszedése folyamatban...)

6)      120-150 perc: Készülődés leszállásra, Babuci megint eljátsza a T-1000es formációt, Apuci pedig felveti az ötletet Anyucinak, hogy Babucit visszafelé elküldeti egy FedEx-es csomagban egy kis tejjel megfejelve, mert vagy 12 órát csak kibír egy dobozban. Nem ment át az ötlet, viszont a vége felé Babuci már kimerült, mivel jócskán benne jártunk az alvásidejében.

(London by night)

Végre leszálltunk, Tata már várt minket virággal (az persze Anyucinak volt), irány a vonat meg a City. Babucinak rettentően tetszett maga a vonatállomás is, le-föl mászkált a padokon és “olvasgatta” az otthagyott napilapokat. Magát a vonatozást is nagyon élvezte, először Anyuci virágcsokrát gyötörte, majd a változatosság kedvéért megint az utasokkal spanolt. A metrón már elaludt és vagy este 11 óra volt amikor a szállásra értünk. A szoba jó volt, plusz már Babucinak is oda volt készítve egy kiságy. Gyorsan lecsutakoltuk, majd a világítás között fellelhető lila hangulatfény (Apuci szerint dugófény :D) segedelmével elszundikált hamar. Mi is követtük a példáját.

Folyt. köv. legközelebb...

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.