Már a Facebook-on is

FOGSZÁMLÁLÓ:

tumblr_lh2ocukZPg1qcos47o1_250.jpg

Babuci fogai közül ennyi kint van: 14

Ennyi van még hátra: 6

HTML doboz

T plusz 4 hét: Pelusozás

2012.12.23. 19:21 - Valkyr81

Tartunk-e már itt? 

Gobliins2_AATG.jpg.

Szerencsére nem :). A szülői meló jó sok energiát és türelmet igényel de garantáltan nem lehet meggárgyulni tőle, ezt már bátran elmondhatom most már. Vagy kérdezzetek még meg fél év múlva :D...

Hihetetlen de Babuci napok híján már egy hónapja született meg, és tényleg napról napra változik a szemünk láttára. Pár centit már nőtt is. Ezt abból vettük észre hogy kezdi kinőni az első rugdalózókat. A hivatalos hosszát sose tudjuk lemérni mer szerteszét rúgkapál, sőt a gyerekorvosnál még rövidebbnek mérték mint születéskor. Be is gyulladtunk Anyucival rendesen hogy összemegy a gyerekünk, de a ruhák inkább minket igazoltak.Súly tekintetében hetente mázsáljuk Babucit, a kezdő értékre már vígan rádobott egy kiló húsz dekát. Étvágya az van bőven, non-stop követeli a betevőt. Egyébként már ügyesen emelgeti fel a kis fejét és pár napja elkezdett gagyogni is szépen...hát mindketten csatlakoztunk hozzá és már hárman beszélünk úgy mint egy hónapos gyerek. 

Nos hát, régóta szerettem volna írni egy elég fontos témáról, ez pedig nem más mint a pelenka. Először az a vad ötletem támadt hogy csinálok egy nagy körképet, de menet közben rájöttem hogy ez egy fater számára elég nagy falat.

pelus.jpg(Az egyik versenyző...)

Megütköztem egyrészt azon hogy ez a piac is fullra van telítve, a nagy márkákon kívül még megannyi gyártó ontja a pelust csőstül. Aztán persze nem elég a márka, számtalan színben/szagban/méretben is találunk, az ember gyereke tanácstalanul áll a polc előtt hogy mibe csomagolja csemetéjének a cuki valagát... 

Aztán itt van a fogyasztás. 6-8 darab naponta simán elmegy a cuccból, Apuci geek agyával nagyjából 3-4re saccolta ezt. Hát, meg lehet próbálni de szerintem a gyerkőcnek ezzel egy életre szóló élményt adunk :D.

Na és akkor az árak! Botrány, elképesztő, szerintem a chips- és telefon- után fű alatt be lett vezetve a pelusadó is. Hót tuti hogy a Goldman Sachs tőzsdézik a cuccal és Gordon Gekko titokban az íróasztala alatt bennfentes kereskedést folytat velük. Szóval vettem a fenti 6-8 darabos fogyást meg a darabárat és kalkuláltam. Elképesztő eredmény jött ki, 2 hét alatt elfogy annyi pelus ami egy normál Blu-ray árával vetekszik. WÁÁÁÁÁÁ!!! Lapozzunk ... :).

Na igen, a kínaiak meg simán megoldották ezt a problémát, simán az utcán sz*ratják a gyereket mint egy nyóckeres pudlit, íme:

20070627kina2.jpg(Na most akkor ehhez mit szól az önkormányzat?)

És akkor jöjjön a pelusozási hadművelet, amihez a következő kellékekkel rendelkezzünk:

- 1 db becsinált baba

- 1 db pelus

- Nedves törlőkendő

- Hintőpor

- Popsikrém. Na itt bárki bármit mond, a gyógyszertárban kapható klasszik retró fehér tégelyes cucc a nyerő.

Maga a procedúra nem bonyolult, könnyedségét jelzi hogy pár napon belül sikerült elsajátítani a mozdulatokat, így még jobban sikerült megnövelni a Babucival eltöltött értékes időt. No meg atyai tekintélyemet...

A végére pedig egy sztori. Valamelyik nap Babuci már kezdte magát kicsit túlaludni, veszélybe került az esti bealvás, felsejlettek az éjszakázás rémképei. Mondom Anyucinak hogy akkor én most felkeltem a gyereket. Anyuci erre rám néz és röviden megjegyzi: Én azt a helyedben nem tenném! Mondom én: Ehh, nem lesz itt semmi baj. Felveszem a gyereket, lóg mint egy kabát a kezemben, szólok neki, rázogatom, tekergetem, semmi. Jön a mentő ötlet: pelusozásra mindig felébred. Nosza nekiállok a dolognak, erre ő elkezd hümmögni, dünnyögni, jó lesz ez, mondom én bátran. Aztán hirtelen kipattan a szeme, tágra nyílik, ijedten körbenéz. Már éppen mondanám neki hogy helló-belló, amikor velőtrázó sikoltással elkezd visítani mint egy sziréna. És ha ez még nem lenne elég, pucér fenekéből majd 40 centi távolságra egy f*srakétát nyomott ki a pelusasztalra meg rám, szó szerint összecsinálta magát a pániktól. Aztán egész este halál nyűgös volt...

Szóval alvó gyereket soha ne ébresszetek fel, a következmények simán beillenek tizenegyedik csapásnak...

A bejegyzés trackback címe:

https://mydaddyisageek.blog.hu/api/trackback/id/tr84977915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása