Már a Facebook-on is

FOGSZÁMLÁLÓ:

tumblr_lh2ocukZPg1qcos47o1_250.jpg

Babuci fogai közül ennyi kint van: 14

Ennyi van még hátra: 6

HTML doboz

T mínusz 4 hét: A tanfolyam

2012.11.01. 16:12 - Valkyr81

Repül az idő ki tudja hol áll meg? Hol áll meg és kit hogyan talál meg? Arany János Toldijának harmadik éneket kicsit ferdítve nem hiába idéztem meg eme apropóból...

...most figyeltek rám?

...

Arany János?

...

Na neeemmmm!!!

...

Rosszul tudjátok, nem, nem egyenlő az itthoni gagyiceleb(?) Jhonny Gold-dal. Azért van különbség köztük! De ti akartátok, jöjjön egy kis pure hándröd pörcent bulvár hulladék:

(Én itt most kifogytam a szavakból...)

:D

Szóval visszatérve az időfaktorra, Babuci születéséig naptár szerint már csak három és fél hét van hátra. Fejlődése szempontjából már nincsen para, annál inkább magával a születéssel kapcsolatban :). A zöldséges babahonlapról meg most mondtam le teljesen, ugyanis erre a hétre egy nagy csomag HAGYMÁT toltak a képembe, szóval most már nagyon absztrakt lett az illusztráció, ignoráltam az egész bulit. "Bonaparte" Babuci természetesen  továbbra se adja semmi jelét annak hogy előjönne, ehelyett nagyon jól elszórakozik azzal hogy hajnali négykor Anyuci hólyagját markolássza és feszesen kinyomja a kis fenekét is :). A BKV tarifaemelésről meg mondjuk nem mondott semmit nekem :), viszont az újabb IMAX-es élmény James Bond-dal megint nem jött be neki. Hát ja, én is ficeregtem rendesen hogy nem folytatódott az előző két részben felvezetett Quantum-os sztori!!!

Háhá, extraként aztán este még Anyucival belenéztünk az egyik kertévén futó szutyokcelebgyűjtő ..... öööö tehetségkutató műsorba ahol pont a szíkret édzsönt témát ígérték, főcímdalbetétek elkornyikálásával. Hát jól meg is kaptuk az áldást, a legnagyobb katartikus pillanatban előbújt a szegény ember Bondja, a tacskó gazdaságos magyar Dzsémsz, alias Stohl Buci és elnyomott egy playback-et zenekarostul!!! Ó yeah, ott helyben sót hintettem a búrámra és imádkoztam hogy nem menjen el a maradék agyam.

stohl_andras2.jpg(I need a dollar, a dollar! Dollar I need oszt kész!)

.

Közben ezerrel készülünk már a kórházba menetelre is, a riadócsomagot összepakoltuk ahogy kell. Az utat meg már tudjuk rendesen, pici fiúnk a múltkor gondoskodott róla hogy gyorsan és jól odataláljunk. Anyuci hét közben járt már végre egy hivatalos FBI, CIA, BMW, ezaz megvan: CTG vizsgálaton és minden patentolt. Babuci persze megint nem akart mozogni, erre jól megsokkolózták!!! Amikor ezt mondta Anyuci majdnem elrohantam hogy leüssem a dokit mert áramot vezet a gyerekembe, de aztán lenyugtatott mondván hogy épp csak megcsiklandozták kisfiamat. Menjenek inkább disznóvágásra, ott áramozzanak!

258765-176765-rayden_super.jpg(Spórolási ötlet a magyar kórházaknak: alkalmazzák Raiden nagyurat a Mortal Kombat-ból. Nem kér fizut mert isten és a Föld védelmezője plusz villámokat tud szórni a kezéből.) 

.

A kórház ahol Babuci születni fog szervez egy folyamatosan futó ún. szülésfelkészítő tanfolyamot. Hat részből áll a széria (mint a Star Wars!, márpedig véletlenek nincsenek :D), Anyuci részt vett már kettőn (ezekről lemaradtam, az elsőn nem értem rá, a második meg a szoptatás volt, azt nem éreztem valamiért relevánsnak), Apuci is csatlakozott a harmadik epizódhoz. Az előadás egy ledurrant épületrészben foglalt helyet ami úgy nézett ki mint Bejrút egy szőnyegbombázást követően, ott volt egy előadó. Betódultunk egy rakás szintén pocakos kismamával, helyet foglaltunk és indult is a dolog. Egy roppant szimpatikus szülésznő mutatkozott be nekünk és egyből kijátszotta a geek kártyát: máris megvételre ajánlott egy 3 részből álló DVD sorozatot a babaápolásról, sajna nem HD volt :D. 

A témaköröket illetően a hazamenetel, első napok otthon illetve a szülés körüli adminisztráció volt terítéken. Komolyan mondom majdnem letettem a hajam hogy mennyi papírmunkát kell elvégezni, TB kártya, anyakönyvi kivonat, ilyen meg olyan igazolás. Szinte már hasznos is lenne ha a gyerek mellé minden anyuka szül egy teljes okmányirodát is, fikusszal és nyugdíjas vagyonőrrel együtt!!! Arról persze meg nem beszéltek hogy hogyan kell zsebbe csúsztatni a hálapénzt. Na aztán jól körbejártuk még az otthoni fürdetés, fülpucolás, orrporszívózás (megint felsejlett a taknyos vigyorgó tatu és az agyelszívó 2000 watt rémképe), pelenkázás, fektetés stb. tennivalókat is, Anyuci sebesen jegyzetelt, Apuci meg koncentrált. 

Summa summárum elmondható hogy érdekfeszítő két óra volt, persze lehetett közben kérdezni is. Fel is jegyeztem a legelmésebb szösszenetet. Kérdés:  Miért nem jött el bemutatkozni a teljes szülészet?

...

Hagyom ülepedni...

...

Válasz: HÁT MERT MŰSZAKBAN VANNAK VAGY OTTHON!!! Vazze...

.

chuck.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mydaddyisageek.blog.hu/api/trackback/id/tr704883720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása